کلاچ خودرو

مطالب دیگر:
گزارش کارآموزی در نيروگاه برق شازندتحقیق ژنراتور نيروگاه آبيتحقیق ژنراتورها و موتورهاي الكتريكيتحقیق بررسی کارآیی نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر در جهانتحقیق مخابرات سيارتحقیق سنسورهاي اثر هال (Hall Effect Sensors)تحقیق آموزه هایی از رباتیکتحقیق تاريخچه و سير تحول مخابرات در ايرانپاورپوینت دیوارهای سه بعدی جداکنندهپاورپوینت تحلیل سیستم کامپیوتری (مفاهيم بنيادي و مقياس هاي كارايي)پاورپوینت مدل سازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتریپاورپوینت مفاهیم کلی و اندازه گیری عملکرد یک سیستم کامپیوتریپاورپوینت و تحقیق اندازه گیری عمومی سیستم های کامپیوتریپاورپوینت بهایابی کیفیت و مدیریت کیفیت جامعپاورپوینت و تحقیق مدل های محدود (Finite Models)پاورپوینت حسابداری بین المللپاورپوینت حسابداری سرقفلیپاورپوینت شناسایی درآمدپاورپوینت و تحقیق ارزیابی عملکرد و پیش بینی سیستم های کامپیوتریپاورپوینت و تحقیق مدل های صف بندی سیستم های کامپیوتری
آزاد شدن کلاچ, انواع کلاچ, انواع گیربکس, درگیر شدن کلاچ, صفحه کلاچ, کلاچ خودرو, کلاچ اصطکاکی, کلاچ تک صفحه ای Single Plate Clutch , گیربکس مکانیکی, معایب |761065|muc
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل کلاچ خودرو قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. فهرست مطالب:کلاچ اصطکاکیصفحه کلاچآزاد شدن کلاچدرگیر شدن کلاچمعایب سیستم کلاچویژگیهای لحاظ شده در طراحی بهینه کلاچانواع کلاچکلاچ تک صفحه ای(Single Plate Clutch)کلاچ تک صفحه ای با فنر دیافراگمیکلاچ ترعملگرهای سیستم کلاچعملگر الکترونیکیکوپلینگ هیدرولیکمبدل گشتاورجعبه دنده ۱سیستم انتقال قدرت دستیSliding Mesh Type GearboxSynchromesh Type Gearboxگیربکس مکانیکیانواع گیربکسمعایب عمده گیربکسسیستمهای کنترل کننده در گیربکس اتوماتسیستم کنترل دستی در گیربکس اتوماتسیستم کنترل دریچه گاز در گیربکس اتوماتسیستم کنترل گاورنر در گیربکس اتوماتسیستم کنترل هیدرولیکی در گیربکس اتوماتعملکرد و اثر کنترل کنندها در گیربکس اتوماتعملکرد و اثر کنترل کنندها در گیربکس اتوماتوضعیت پارک و راه اندازی موتور در گیربکس اتوماتوضعیت حرکت مستقیم در گیربکس اتوماتوضعیت دنده عقب در گیربکس اتوماتفشارهای موجود در گیربکس اتوماتیک۱. فشار خط اصلی Main Line Pressure۲. فشار گاز : Throttle pressure۳. فشار گاورنر : Gorernor pressureپمپ‌های هیدرولیک گیربکس های اتوماتیک:کاربرد هیدرولیکسوپاپ گاز مکانیکیMechanically Operated Throttle Valveسوپاپ تعویض معکوس Down Shift Valveتنظیم زمان بندی تعویضمیل گاردانتوضیحات جامع در مورد میل گاردانمیل گاردان و چهار شاخه‌های اندیفرانسیلوظیفه دیفرانسیلانواع پمپ های هیدرولیک کلاچ اصطکاکی کلاچ دستگاهی است که نیروی موتور را از گیربکس قطع یا وصل می‌کند یا به عبارت ساده‌تر عمل کلاچ برای تعویض دنده‌های گیربکس است این عمل به‌وسیله پدال که زیر پای چپ راننده قرار دارد انجام می‌شود به‌این‌ترتیب که با فشار به پدال کلاچ صفحه فلایویل جدا می‌شود و نیرو به گیربکس (جعبه دنده) نمی‌رسد و در نتیجه چرخ‌های وسیله نقلیه آزاد می‌شود برعکس بارها کردن کلاچ صفحه کلاچ به فلایویل می‌چسبد و نیروی موتور تابع سرعت و قدرت دنده گیربکس می‌شود قطعات کلاچ عبارت‌اند از صفحه کلاچ و دوشاخه کلاچ و صفحه فلایویل و بلبرینگ کلاچ و اهرم و شاخک‌ها صفحه دهنده و دیسک کلاچ که از یک کاسه مانند از نوع چدن تشکیل‌شده است همان‌طور که گفته شد کلاچ وسیله‌ای را برای جدا کردن دستگاه مولد نیرو و از سایر قسمت‌های استفاده از نیرو تامین می‌کند کلاچ انواع مختلفی دارد : یک صفحه‌ای و دو صفحه‌ای و روغنی و خشک و کلاچ‌های اتوماتیک قطع کردن نیرو به علل نیرو زیر لازم است. نوع فایل: word (قابل ویرایش)تعداد صفحات: ۷۳ لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق محصول را خریداری و دانلود نمائیدلینک دانلود بعد از خرید نمایش داده شده و به ایمیلتان ارسال می‌شودبا اطمینان خرید کنیدتشکر از خریدتان